Egentligen är du inte värd att skriva om!

2010-04-17 @ 13:25:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hade du vetat hur jag egentligen mådde, så kanske du hade sett allt på ett annat vis! Men nej, du brydde dig ändå inte ett skit! även om jag sa att jag behövde hjälp flera gånger så kunde du ändå inte ens försöka hjälpa de enda du sa var att du kan berätta för mig, och att de fanns inte så mkt du kunde göra... Men egentligen fanns de en hel del du kunde ha gjort!!!
Men men i mina ögon så är du = NOLL nu ändå!!
Jag har fått min första hjälp nu och inte fan var de tack vare dig iaf, de var mkt tack vare dig att allt blev värre på sista tiden och inte ens då kunde du förstå hur jag mådde... Du har inte sett hur jag mått alls den senaste månaden!!!! och du bryr dig inte ett skit, för hade du det så hade du inte bettett dig som skit!!
Blir så jävla arg att jag försökte göra ngt åt oss, utan mening.... Nu är iaf allt kanske en början på ngt nytt liv för mig! Tur är att jag stack igår dit, och pratade och fick ut några ord iaf..... Det var Hej Sankt Lars, mer behöver jag inte berätta för er!


Livet är jävligt hårt, men jag ville iaf HA hjälpen... Och hoppas detta var lösningen och inte det andra som jag tänkt mycket på!!
Det lär vi iaf märka inom sin tid! =)
Kram på alla som bryr sig om mig på riktigt <3 tack

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback