drömmer mig bort

2010-04-11 @ 22:42:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Bian var superduper bra! =) Dock väldigt sorglig...  ! Men bra va den iaf ^^

Och nu suger denna kvällen, vill bara slippa att tänka och bara glömma allt nu.
Fanns de något bra ens? varför är jag så dum, varför var jag så dålig, varför är jag så hemsk?
JAg vill inte längre....Vill bara gå tillbaka till sommaren 2009 innan jag träffade dig!

Jag önskar att jag bara somnar in snart och inte vaknar mer i denna världen, jag vill vara i den perfekta världen där jag är lycklig och kan få vara som jag är utan att någon ska tycka illa om mig så mycket som ni gör?
Jag är ändå inget bra för någon här . Det finns ingen hemskare än mig tydligen. Om du bara hade brytt dig lite så hade jag ändrat mig men nej tydligen är jag sämst i dina ögon.

Mitt hjärta är helt jävla förstört, tusen bitar... Det går inte att pussla ihop längre!

Man borde kanske försvinna för gott från allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback